wtorek, 12 stycznia 2016

ULUBIONA POMADKA NA ZIMĘ :MAYBELLINE COLOR SENSATIONAL

Witam Was serdecznie!

Ostatnio podczas robienia zakupów w pobliskim Rossmanie, doszłam do wniosku, że przyda mi się jakaś nowa szminka do ust. Jeszcze o tym nie wiecie, ale jestem straszną pomadkomaniaczką i pomadkoholiczką :) Kiedyś może przedstawię Wam swoją całą kolekcję. Dziś chciałabym pokazać mojego ulubieńca, czyli Color Sensational od Maybelline. 


Już dawno nie używałam pomadek z tej firmy. Przechodząc jednak obok regału Maybelline, przypomniała mi się moja przyjaciółka, która miała piękny odcień właśnie z serii Color Sensational.
Nie mogłam przejść obojętnie bo już dawno sobie obiecałam, że kupię mazidło w intensywnym fuksjowym kolorze :)
A więc jest oto i ona- Maybelline Color Sensational Fuchsia Flash. Cudowna szminka o intensywnym odcieniu fuksji. Dla mnie jest to idealny kolor na zimę- pięknie kontrastujący nie tylko z twarzą, ale i całym biało- zimowym krajobrazem:)



OPAKOWANIE

Opakowanie jest estetyczne i dosyć eleganckie, wykonane z plastiku. Zamknięcie się nie wyrabia i nie ma obawy, że otworzy się nam np. w torebce w nieoczekiwanym momencie :) Nie pęka również zrzucone z większej wysokości :). Środek opakowania pomadki w którym znajduje się sztyft jest pokryty srebrną emalią, która naprawdę mi się podoba i dodaje luksusowego charakteru kosmetykowi.

KOLOR

Cała seria Color Sensational jest utrzymana w soczystych i wyrazistych barwach. Będą idealne na lato do podkreślenia opalenizny, ale także na zimę. Mój odcień Fuchsia Flash to soczysty intensywny zimny róż. Jest to kolor w pełni kryjący. Jego intensywność zależy jednak od ilości nałożonej pomadki. Jeśli chcę uzyskać bardziej naturalny efekt, wystarczy, że tylko lekko pociągnę nią usta i odcisnę nadmiar na papierowej chusteczce. Gdy zależy mi na mocniejszym akcencie ust także wystarczy jedno pociągnięcie, ale bardziej zdecydowane. Szminka jest bardzo dobrze napigmentowana. Wykończenie jest satynowe, powiedziałabym że pół matowe. 


TRWAŁOŚĆ

Jeśli mówimy o trwałości, to śmiało może konkurować ze szminkami z wyższej półki. Dodam więcej- jest to mój ideał pod tym względem. Mogę jeść, pić a ona trwa i trwa. W prawdzie troszkę blednie, ale taki efekt również bardzo mi się podoba :) Nie muszę wyciągać co chwilę lusterka i poprawiać makijażu ust. Z innymi szminkami nie było to możliwe. Pod tym względem teraz czuję się spokojna :). Zostaje też ona cały czas na swoim miejscu. Nie rozmazuje się i nie spływa. Formuła nie jest chyba zbyt nawilżająca, ale też nie wysusza ust. Zostawia je miękkie i estetyczne. Nie osadza się w kącikach i nie roluje. 


Tak pomadka prezentuje się na moich ustach- tutaj efekt delikatniejszy, ponieważ to wersja dzienna/ do pracy :). Zdjęcie też trochę przekłamuje kolor- w rzeczywistości jest bardziej "soczysty" :)


DOSTĘPNOŚĆ

Możemy się w nią zaopatrzyć w wielu drogeriach, takich jak np Hebe, Rossmann, Natura czy Super Pharm. Jej cena to około 25 zł. W stosunku do jakości cena naprawdę jest śmiesznie niska :). Możecie wybierać pomiędzy naprawdę cudownymi nasyconymi odcieniami. Jeśli lubicie wyraziste kolory na ustach tak jak ja, to ta szminka jest dla Was. :)

A jaki jest Wasz faworyt? Może macie jakieś mazidło do ust z którym nigdy się nie rozstajecie?





Pozdrawiam
Marta







4 komentarze:

  1. Kusisz Marta. Bo i ja jestem posiadaczką naprawdę wielu pomadek ale tej jeszcze nie miałam a właśnie ciężko trafić na tak dobrą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi na przeszkodzie byś wypróbowała :) Nie powinnaś się zawieść :)

      Usuń
  2. Przepiękny kolor, jednak nie dla mnie. Na swoich ustaw wolę mniej intensywne kolory nude :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, jaki energetyczny, intensywny kolor :) u kogoś jak najbardziej mi się podoba, ja jednak stawiam na co dzień na bardziej stonowane odcienie.

    OdpowiedzUsuń