środa, 30 grudnia 2015

PODKREŚLANIE BRWI: MAYBELLINE BROW SATIN, LOVELY MAGIC PEN

Nie wiem jak Wy, ale ja jakoś nie czuję tego, że jutro Sylwester. Za oknem szaro i zimno... zaczyna łapać mróz :( Chciałam Wam pokazać w takim razie dziś, jak podkreślić brwi za pomocą kredki i korektora :)



Moje brwi nie są tak idealnie wyrysowane jak na niektórych zdjęciach przedstawionych w internecie. Po prostu taki efekt mi się nie podoba. Nie chciałabym, by osoba z którą np. rozmawiam zwracała uwagę tylko na moje "idealne" brwi:). Prawda jest taka, że przyciągają one wzrok niesamowicie. Ja chciałam uzyskać nieco bardziej naturalny efekt.

Kosmetyki jakich używam do wymodelowania brwi :
  • dwustronna kredka do brwi Maybelline Brow Satin kolor Dark Brown
  • miękka kredka do brwi Maybelline Master Shape kolor Dark Brown
  • korektor do twarzy od Lovely, Magic Pen


Moje brwi naturalnie są... nijakie. Mają nieregularny kształt i są cienkie. Po prostu liche :(
Kiedyś bardzo często chodziłam do kosmetyczki na regulację i hennę. Od pewnego czasu jednak wolę bawić się z brwiami w domowym zaciszu i przyznam Wam szczerze, że efekt podoba mi się o wiele bardziej. Od czasu do czasu sama je także hennuję, ale ostatnio doszłam do wniosku, że jasne to one wcale nie są a wszelkie niedoskonałości i tak maskuję kredką. 

Tak wyglądają moje brwi pozostawione same sobie :)

Pierwszym co musimy zrobić to dokładnie wyczesać włoski, by nadać brwion odpowiedni kształt.
Gdy już to zrobię nakładam na twarz podkład. Przypudrowuję lekko brwi i znów je poprawiam szczoteczką, by wyczesać pozostałości pudru.

Przepraszam za rozmyte zdjęcia, ale telefon płata mi figle... chyba obiektyw był brudny :P
Na szczęście jutro będę mieć z powrotem swoją lustrzankę (mam taką nadzieję:))

Następnie kredką Maybelline Brow Satin (cienką końcówką) zaznaczam dolną granicę łuku na całej długości.
Nie robię tego mocno, ponieważ nie lubię efektu przerysowania.

To samo robię z górną granicą łuku, ale nie dojeżdzam do wewnętrzenj granicy.

Następnie drugim końcem kredki (z miekką gąbeczką) rozprowadzam kolor wewnątrz obrysu.
Gąbeczka nie jest mocno napigentowana i nie wydostaje się z niej dużo koloru także nie musicie się obawiać, że przesadzicie. Jeśli widzę jeszcze jakieś niedociągnięcia to poprawiam je miękką kredką Maybelline Master Shape.

Na sam koniec, jeszcze dla podkreślenia wyrazu brwi, wcieram pod i nad łukiem brwiowym korektor, ktory te miejsca ładnie rozświetli i nada im blask. Nie jest to zabieg konieczny, ponieważ nadaje to brwion większej wyrazistości. :)

No i to już wszystko! :) Nie jest to nic trudnego, a wprawna ręka poradzi sobie z tym napewno bardzo szybko :)

Na koniec jeszce porównanie obu brwi 

Mam nadzieję, że tutorial się przyda :)

Pozdrawiam!
Marta








2 komentarze:

  1. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie czasami należy bardzo dobrze podkreślić brwi i właśnie z pomocą przychodzą nam specjalne kosmetyki. Osobiście ja jestem bardzo zadowolona z kosmetyków firmy https://eveline.pl/ i muszę przyznać, że nigdy się jeszcze na nich nie zawiodłam. Tym bardziej, że teraz jest ich całkiem spory wybór na rynku.

    OdpowiedzUsuń